Àrea Administració
Administració s’encarrega, entre d’altres assumptes, del registre general de documents, del registre de resolucions de Presidència, de l’assistència als òrgans de govern col•legiats, de la renovació de consellers, de la preparació de convenis, de l’elaboració de bases de subvencions, de la tramitació de llegats i donacions, de l’expedició de certificats, de la memòria anual, del tauler d’anuncis oficial, de l’arxiu administratiu, del règim intern i dels serveis generals.
Responsable
Sra. Eva Lamarca Santandreu
Cap de servei
admigene@diputaciolleida.cat
telèfon: 973 271 500
Àrea econòmica
L’àrea econòmica de l’Institut d'Estudis Ilerdencs té cura de la gestió de la despesa i de la facturació generada per les activitats que organitza la institució.
Documentació informativa:
1 - Dades fiscals
INSTITUT D’ESTUDIS ILERDENCS
Pl. Catedral s/n
25002 LLEIDA
P7500016F
CODI DIR: LA0000017
Responsable
Anna Pont Térmens
Tècnica superior en gestió administrativa
apont@diputaciolleida.cat
973 261 799
Tècnica superior en gestió administrativa
apont@diputaciolleida.cat
973 261 799
Responsable
Sr. Simeó Lladó Albà
Tècnic superior en gestió administrativa
sllado@diputaciolleida.cat
973 261 799
Tècnic superior en gestió administrativa
sllado@diputaciolleida.cat
973 261 799